МНТУ та навчальна практика: як відбулося виїзне заняття студентів спеціальності «Фізична культура і спорт» Фахового коледжу ЗВО «МНТУ»

МНТУ та навчальна практика: як відбулося виїзне заняття студентів спеціальності «Фізична культура і спорт» Фахового коледжу ЗВО «МНТУ»

in Чер 14, 2023

Міжнародний науково-технічний університет продовжує надавати якісну освіту за практикоорієнтованою програмою, незважаючи на складні умови сучасності. Наша цінність – високоякісна підготовка майбутніх фахівців своєї справи, що зможуть гідно підтримувати український ринок праці власною силою та потенціалом.

Відтак 8 червня у студентів групи ФСк-21 зі спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» Фахового коледжу ЗВО «МНТУ» почалася навчальна практика, мета якої здійснити грамотний перехід від теоретичного навчання до безпосереднього застосування студентами вже здобутих професійних навичок у дії. Для цього було організоване спеціальне виїзне заняття у столичному Гідропарку.

«Гідропарк зустрів приємною похмурою погодою, яка під кінець заняття змінилася на яскраве чарівне та лагідне сонечко» – саме так відгукується про зустріч Володимир Володимирович Стародубов, голова циклової комісії фізичної культури і спорту Фахового коледжу ЗВО “МНТУ”. Тому здається, що студенти ніби синхронізувались з погодою і поводились на практиці за подібним сценарієм. Починалась зустріч з відчуттями скутості та зосередженості лише на поставлених завданнях. Проте вже з середини, коли кожен студент активно приймав участь у практичних вправах, усі змогли відкритись для щирої взаємодії.

Основна мета цієї навчальної практики здобувачів спеціальності «Фізична культура і спорт» – ознайомлення майбутніх інструкторів фізичної культури і спорту з навчальними нормативами та правилами їх вимірювання, а також тестування під час уроків або навчально-тренувальних занять.

За структурним планом наукової практики студенти мали відчути на собі три окремі ролі: вимогливого викладача, його асистента та безпосередньо учня. Такий досвід зміни рольових моделей допоміг практикантам відчути себе у кожній з позицій комунікаційного ланцюжка «вчитель-асистент-учень», що допоможе розуміти кожного суб’єкта спілкування у майбутній діяльності. Окрім розуміння своєї майбутньої професії та обов’язків, такий досвід також сприяє першому практичному застосуванню своїх професійних навичок.