МНТУ: «Проєкти Erasmus+: пріоритети, формування проєктних заявок, логіко-структурний підхід»

МНТУ: «Проєкти Erasmus+: пріоритети, формування проєктних заявок, логіко-структурний підхід»

in Лют 23, 2024

Відомо, що участь у грантових програмах потребує потенційно цікавого та успішного проєкту. Проте для гранту проєкт має бути не абстрактним явищем з метафоричними планам, а мати чіткий план у форматі проєктної заявки. Вона має бути повною та правильно сформованою. В такому разі проект, над яким ви працюватимете, буде більш комплексним інноваційним і адаптованим до потреб, а це, певніше за все, зацікавить грантодавців підтримати реалізацію ідеї.

Відтак у формулі “проєктна ідея + грантодавці + втілення = український успіх” все зосереджується на основі, тобто на проєктній заяві.

Саме тому 22-23 лютого 2024 року представники Міжнародного науково-технічного університету імені академіка Юрія Бугая долучились до тренінгу «Проєкти Erasmus+: пріоритети, формування проєктних заявок, логіко-структурний підхід». Цей захід був організований національним Еразмус+ офісом в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України та Folkuniversitetet (Швеція). 

Серед спікерів були запрошені наступні експерти:

  • Алі Рашиді, начальник відділу міжнародного співробітництва Фолькуніверситету, Уппсала;
  • Річард Парке, директор української тренінгової  компанії Rinova, що була заснована в 2010 році (Вони працюють з головного офісу в Кенері-Уорф та охоплюють ринок Лондону і Великобританії).

Захід об’єднав представників закладів професійно-технічної та фахової передвищої освіти, навчально-методичних (науково-методичних) центрів професійно-технічної освіти. Учасники мали змогу обговорити проєкти Еразмус+ та пріоритети, на які варто звертати увагу при розробці своїх проєктних заявок. Особливу роль приділили логіко-структурному підходу до проєктного менеджменту. 

Програма заходу зосередила увагу на таких аспектах:

  • Проєкти Еразмус+ і Пріоритети 2024
  • Логіко-структурний підхід та планування проєктів
  • Ініціювання проєкту: написання концептуальної пропозиції ідеї проєкту
  • Стратегії пошуку потенційних європейських партнерів
  • Критерії оцінювання проєктної заявки: як досягти максимального балу?

Швецькі експерти поділились багатим досвідом та наголосили на важливості участі закладів професійної-технічної та фахової освіти в міжнародних проєктах. Вони закликали створювати якісну мережу нетворкінгу та креативної співпраці заради розвитку освіти та молоді. 

МНТУ радо долучився до тренінгу, аби перейняти успішний досвід міжнародних колег та імплементувати його в майбутньому в своїй діяльності. Формування нового покоління інтелектуальної та ділової еліти країни, яка стане генератором майбутніх змін – це одна з пріотритетних цілей університету та коледжу.