Retention marketing для утримання клієнтів або “старий друг краще нових двох”: гостьова лекція для студентів від практиків агенції Promodo

Retention marketing для утримання клієнтів або “старий друг краще нових двох”: гостьова лекція для студентів від практиків агенції Promodo

in Лют 29, 2024

У народі існує приказка: “Старий друг краще нових двох”. Щоб бізнес процвітав, кількість клієнтів має зростати. Проте залучення нового клієнта коштує в 5-6 разів дорожче, ніж утримання одного вже існуючого.

Відповідно до дослідження “Marketing Metrics”, компанії мають від 60 до 70% шансів продати наявному клієнту, тоді як ймовірність продати новому потенційному клієнту становить лише 5% до 20%. Саме на важливості будування довготривалої перспективної комунікації з клієнтами зосереджується retention marketing.

Саме на цю тему – “Retention marketing” – 28 лютого спеціалісти відділу Retention агенції інтернет-маркетингу “Promodo” провели ознайомчу гостьову лекцію для студентів 2-3 курсу університету та Фахового коледжу Міжнародного науково-технічного університету імені академіка Юрія Бугая, які навчаються на освітніх програмах “Менеджмент” та “Digital marketing”.

Головною темою лекції був “Retention-маркетинг. Як він працює і навіщо потрібний?”. Серед спікерів гостьової лекції були:

  • team Lead відділу Retention Наталія Коваленко,
  • middle спеціаліст відділу Retention Тетяна Кошелєва.

Retention marketing (ex Email-маркетинг) – найбільш доступний і водночас дієвий інструмент утримання клієнтів компанії та формування їх лояльності до бренду. Фактично це стратегія, спрямована на утримання наявних клієнтів і підвищення їхньої лояльності через використання різних маркетингових інструментів і методів.

Стратегія утримання клієнтів передбачає застосування Email-маркетингу, програм лояльності, персональних знижок і спецпропозицій тощо. Мета при цьому одна — утримати людину й мотивувати її здійснити повторну купівлю або скористатися знову послугою.

Маємо також згадати про унікальність компанії Promodo. Це найбільша агенція діджитал-маркетингу в Україні. Компанія має такі цифри:

  • 450 фахівців;
  • 7 офісів;
  • 5 країн: Україна, США, Велика Британія, Естонія, Казахстан;
  • 3000+ реалізованих проєктів;
  • роки досвіду, починаючи з 2004.

Три роки поспіль Promodo визнають агенцією №1 з перформанс-маркетингу за версією рейтингу IAB Ukraine.

Лекція була надзвичайно корисною та цікавою для студентів спеціальностей “Менеджмент” та “Digital marketing”, адже вже за кілька років вони завершать навчання та зможуть на справжніх кейсах застосовувати здобуті від лекторів-практиків інсайти.