МНТУ нагадує, що 6 березня розпочинається основний період реєстрації для участі в національному мультипредметному тесті (НМТ). Усі абітурієнти мають до 3 квітня створити особистий кабінет та вказати необхідні дані.
Що потрібно зробити?
Для реєстрації необхідно зайти на вебсайт Українського центру оцінювання якості освіти (УЦОЯО) через спеціальний сервіс та створити персональний кабінет.
Можна скористатися автоматичним варіантом реєстрації через застосунок “Дія” або заповнити форму вручну в реєстраційному сервісі.
Кабінет створили – що далі?
Після створення персонального кабінету потрібно виконати кілька кроків.
Крок 1 – вказати дані:
- контактну інформацію,
- категорію (“випускник поточного року” чи «випускник минулих років”),
- дані про заклад освіти (для випускників поточного року),
- відмітку про проходження НМТ під час додаткових сесій (якщо потрібно),
- інформацію про необхідність створення особливих (спеціальних) умов,
- вибір навчального предмета на вибір,
- населений пункт для проходження НМТ (в Україні або за кордоном),
- мову складання тестів.
Крок 2 – завантажити сканкопії або фотокопії документів. Це можуть бути:
- документ, що підтверджує освіту: для цьогорічних випускників – довідка з місця навчання, для інших – дипломи або виписки з Реєстру документів про освіту ЄДЕБО;
- довідка про мову навчання (для вступників, які бажають отримати завдання сертифікаційної роботи з деяких предметів іншою мовою);
- медичний висновок для осіб з особливими освітніми потребами, якщо потрібні спеціальні умови для проходження тестування.
Крок 3 – підтвердити бажання взяти участь у НМТ та надіслати внесену інформацію разом із копіями документів на обробку до регіонального центру оцінювання якості освіти.
Не забувайте уважно заповнювати всі дані та завантажувати необхідні документи, аби не втратити шанс на вступ.