Адмінколектив поновлює роботу. Які послуги можна отримати і куди звертатись?

Адмінколектив поновлює роботу. Які послуги можна отримати і куди звертатись?

in Кві 06, 2022

Шановні студенти та викладачі МНТУ!

Щиро сподіваємось, що Ви всі у безпеці, і з Вами та Вашими близькими все добре!

Саме задля того, аби ворог не зупинив ритм життя цілої країни, Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая продовжує відстоювати освітній фронт та надавати якісні послуги своїм здобувачам освіти.  

Колектив підрозділу у Києві поновлює роботу як у онлайн форматі, так і можливими відвідуваннями безпосередньо університету за адресою провулок Магнітогорський, 3, Київ. Стосовно структурних підрозділів у Полтаві, Луцьку, Краматорську та Чернігові – робота передбачається онлайн. Якщо Вам потрібно навідатись до закладу – просимо звертатись до адміністрації задля уточнення графіку присутності на місцях (стосовно ЧІІБіП – Чернігівського інституту інформації, бізнесу і права – з питань його діяльності звертайтесь напряму до нас в МНТУ).

Задля зручності та комфорту наших студентів та викладачів, нижче ми подаємо повний список послуг, котрі наразі можна отримати онлайн на час воєнного стану, а також контакти для безпосередньої комунікації:

*для студентів*

  • Видача довідок студентам Університету і Фахового коледжу, а також аспірантам, котрі навчаються на денній та заочній формі навчання;
  • Звертатись за контактами: 

Студентам Фахового коледжу, бакалаврам та магістрам Університету – Адаменко Лариса Іванівна, заступник начальника відділу кадрів та архівної справи – [email protected]

Аспірантам – Покусова Олена Сергіївна – [email protected]

  • Формування і видача довідки форми 20 для надання до військкоматів;
  • Звертатись за контактами: 

Головні спеціалісти відділу ВНОР: 

Студентам кафедр Комп’ютерні науки та інженерія програмного забезпечення, Право – Дубіна Ольга Василівна – [email protected]

Студентам кафедри Фізичної терапії – Розсоха Лариса Григорівна – [email protected]

Студентам кафедр Менеджмент, маркетинг та публічне адміністрування, Нафтогазова інженерія та технології – Жураківська Юлія Миколаївна – [email protected]

  • Вирішення фінансових питань стосовно оплати освітніх послуг;
  • Звертатись за контактами:

Бухгалтерія – Хмельницька Ніна Павлівна – [email protected]

  • Питання стосовно поновлення (переведення) студентів на навчання за усіма рівнями освіти
  • Звертатись за контактами:

Відділ кадрів та архівної справи: 

Оладько Катерина Володимірівна, начальник – [email protected]

Адаменко Лариса Іванівна, заступник начальника – [email protected]

  • Питання стосовно уточнення чи оформлення академічної відпустки/індивідуального графіку;

За електронною адресою – [email protected] або [email protected]

  • Потреба у консультативній бесіді стосовно правил прийому в 2022 році;
  • Звертатись за контактами:

Приймальна комісія – Єрмаков Максим Анатолійович – [email protected]

для співробітників*

  • видача інших довідок, потрібних копій документів тощо співробітникам;
  • Звертатись за контактами:

Начальник відділу кадрів та архівної справи – Оладько Катерина Володимирівна – [email protected]

По всім вищезазначеним питанням та довідкам можна звертатись за одним із телефонів:

044 353 47 07050 505 24 40  /  067 505 44 85  /  073 505 44 85